|
Urmărind activ atingerea
rezultatului final al oricărui proiect, fără a ne limita doar
la depunerea diligenţelor şi oferirea de soluţii, ne
asumăm alături de partenerii noștri riscurile aferente
realizării oricărui proiect de investiţii. Pentru că vrem
să ne cunoaşteţi în amănunt munca, iată câteva
problematici particulare in care avem competenţele necesare să
vă oferim consultanţă de afaceri şi pentru realizarea
cărora suntem incantaţi să colaborăm:
Asistenţă in demararea de proiecte ce vizează
dezvoltarea reţelelor de magazine ale companiilor internaţionale cu
profil mini-market, hypermarket. Aceasta acoperă o gamă largă
de servicii de consultanţă ce au ca obiect intre altele
identificarea de locaţii corespunzătoare pentru amplasarea acestor
construcţii, clarificarea situaţiei juridice şi urbanistice a
amplasamentelor, negocierii cu titularii dreptului de proprietate,
folosinţă sau administraţie şi nu in ultimul rând
asistenţă in vederea încheierii actelor juridice pentru dobândirea
dreptului de proprietate/folosinţă;
Asistenţă in obţinerea creditelor pentru
realizarea investiţiilor, asistenţă in obţinerea avizelor
şi autorizaţiilor legale, precum şi orice altă
asistenţă necesară finalizării proiectelor de
investiţii;
Elaborarea planurilor de afaceri pentru investiţii
in domeniul imobiliar;
Asistenţă in domeniul concurenţei din
Romania prin redactarea de opinii privind denaturarea concurenţei
şi concurenţa neloială;
Asistenţă in domeniul financiar-bancar
necesară proiectelor de afaceri in scopul obţinerii creditelor
nerambursabile acordate prin programele SAPARD, PHARE şi ISPA;
Asistenţă pentru societăţile ce
aduc investiţii directe cu impact semnificativ in economia României prin
furnizarea informaţiilor referitoare la mediul de afaceri romanesc
şi a celor necesare pentru înființarea de societăţi
comerciale in Romania, şi consilierea acestora in relaţia cu
Agenţia Romană pentru Investiţii Străine;
Asistenţă pentru societăţile
comerciale cu sediul in străinătate cu privire la cadrul normativ
intern privind afacerile: forme de organizare a afacerilor,
autorizaţii/avize/permise necesare;
GDS CONSULT oferă, de asemenea, asistenţă in:
Obţinerea de finanţări (fonduri
nerambursabile) prin:
Determinarea proiectului in raport cu axele prioritare
Realizarea de studii de fezabilitate şi planuri de
afaceri pentru posibilii beneficiari
Realizarea de studii de piaţă
Asistenţă juridică, tehnică şi
economică
Identificarea şi monitorizarea surselor de
finanţare
Completarea documentaţiilor pentru finanţare
GDS Consult oferă consultanţă de specialitate pentru Varos Development
in vederea obţinerii de finanţare necesară realizării
unui imobil de birouri, centru de afaceri, din fonduri nerambursabile prin
Programul Operaţional Regional 2007-2013 - Axa prioritară 4 -
Sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri regional şi local -
Domeniul de intervenţie 4.1. - Dezvoltarea durabilă a structurilor
de sprijinire afacerilor de importanţă regională şi
locală. - 20 de milioane de euro
GDS Consult oferă consultanţă de specialitate şi
realizează studiul de fezabilitate in scopul obţinerii de fonduri
structurale nerambursabile pentru Palatul Brâncovenesc Dâmbovița,
Potlogi.
GDS Consult participă in asociere cu alte cabinete de
avocatură pentru licitaţia de utilitate publica Amenajare
Hidrotehnică Paşcani.
Trebuie precizat faptul că societatea noastră
participă nemijlocit in afaceri împreună cu partenerii săi
şi își asumă alături de aceştia toate riscurile
aferente.
|
|